Je nám ľúto, že objednaný produkt nespĺňa očakávania alebo prišlo k chybe. Veríme, že spoločne všetko vyriešime k vašej spokojnosti.
Pre rýchle a jednoduché vybavenie reklamácie prosím vyplňte náš reklamačný formulár, ktorý nájdete nižšie. Nezabudnite ho priložiť k tovaru, ktorý nám budete posielať na reklamáciu.
Ako postupovať pri reklamácii?
1. Stiahnite si a vyplňte reklamačný formulár.
2. Tovar starostlivo zabaľte.
3. Priložte vyplnený formulár.
4. Zásielku pošlite na našu adresu: Mgr. Mária Dudíková - MARIMERI, Pplk. V. Ábela 1E, 921 01 Piešťany
O vybavení reklamácie vás budeme informovať v čo najkratšom čase, najneskôr však do 30 dní od prijatia tovaru.
Ak máte akékoľvek otázky, neváhajte nás kontaktovať na e-mail: marimeri.sk@gmail.com.
Podrobnejšie informácie ohľadom reklamácie tovaru nájdete v Obchodných podmienkach.
Ďakujeme za pochopenie a vašu trpezlivosť.