Je nám ľúto, že objednaný produkt nespĺňa očakávania alebo prišlo k chybe. Veríme, že spoločne všetko vyriešime k vašej spokojnosti.

Pre rýchle a jednoduché vybavenie reklamácie prosím vyplňte náš reklamačný formulár, ktorý nájdete nižšie. Nezabudnite ho priložiť k tovaru, ktorý nám budete posielať na reklamáciu.

Ako postupovať pri reklamácii?

1. Stiahnite si a vyplňte reklamačný formulár.

2. Tovar starostlivo zabaľte.

3. Priložte vyplnený formulár.

4. Zásielku pošlite na našu adresu: Mgr. Mária Dudíková - MARIMERI, Pplk. V. Ábela 1E, 921 01 Piešťany

O vybavení reklamácie vás budeme informovať v čo najkratšom čase, najneskôr však do 30 dní od prijatia tovaru.

Ak máte akékoľvek otázky, neváhajte nás kontaktovať na e-mail: marimeri.sk@gmail.com.

Podrobnejšie informácie ohľadom reklamácie tovaru nájdete v Obchodných podmienkach.


Ďakujeme za pochopenie a vašu trpezlivosť.

 

REKLAMAČNÝ FORMULÁR

Zostať v kontakte